Ducati Multistrada 1200 pro rok 2015 se povedla

Pro rok 2015 Ducati dodalo do motosvěta světa opravdu lahůdku, a zamotalo hlavu mnoha příznivcům jízdy v jedné stopě. Jejich cestovní verze Multistrady 1200 se hodně povedla.

Zcela přepracovaná třetí generace Multistrady 2015 ve sporty enduro stylu dala cestovním motorkám a jízdě na nich zcela nový rozměr. Na první pohled se motka tváří jako nenápadný a malý facelift, ale na druhý pohled je to jasné – je to totální přestavba Multisrady.

Ducati Multistrada 11200

Ducati Multistrada 1200

Fungl nový podvozek s rámem 

Multistrada třetí generace má úplně nový podvozek a rám, s nímž nejen působí jako delší, ona delší skutečně je, když těžiště se posunulo více do středu. To dodalo letošní Multistradě na stabilitě a neubralo z výborné manipulace v zatáčkách. Elektronicky řízený podvozek je vybaven semi-aktivním systémem elektronického nastavení odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension. Skyhook v Multistradě je propojen se senzory snímajícími její motofunkce a zpracovaná data systému poté určují jak bude motka, respektive její podvozek reagovat a chovat se na cestě. Proto je Multistrada skvěle vybavena na jakýkoli povrch a styl v jízdě, který dokáže navodit ve vteřině a zcela se přizpůsobí potřebě jezdce při změně povrchu a jízdě na něm.

jemná změna těžiště neubrala Mulistradě na výborné manipualci v zatáčkách

jemná změna těžiště neubrala Mulistradě na výborné manipualci v zatáčkách

Testastretta DVT 

Multistrada 1200 je vybavena v jízdě úsporným a kapalinou chlazeným dvouválcem Testastretta DVT s objemem 1.198 cm3. Tento motor má jedinečný systém variabilního časování ventilů DVT – Desmodromic Variable Timing a sílu 160 koní a 136 Nm, přičemž je to velmi pohodový silák v jízdě a zároveň nepostrádá něco mixu asertivní agresivity, který dostal k dobru režimy pro jízdu po městě a v terénu. Zcela po zásluze jej lze zařadit mezi ty nejsilnější pohonné jednotky mezi motkami ve škatulce cestovních sporťáků.

díky semi-aktivnímu systému elektronického nastavení odpružení DSS se motka skvěle přizpůsobuje povrchu po němž jede

díky semi-aktivnímu systému elektronického nastavení odpružení DSS se motka skvěle přizpůsobuje povrchu po němž jede

Sporty design

Sportovní vzevření motky dotváří nově pojatá komfortní ergonomie a v reálu o dost širší kapotáž, kterou doplňuje (na cestovní motku) velkoryse vysoké plexi. Multistrada 1200 je tedy určena svým novým pojetím širokému počtu příznivců jízdy v jedné stopě. Přiřazuje se tak k univerzálním motkám, které vyhoví mnoha jezdcům svojí neobvyklou komfortností a pohodovostí, střihnutou lehce ovladatelnou silou.

Zdroj foto: Ducati.com

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Ducati, Katalog motocyklů, Moto design. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>