Nové BMW G 310 R: krása a agilita v jedné stopě

Značka BMW vykouzlila hbitý stroj s jednoduchým ovládáním zabalený ve sportovním designu. Jízda v rušném provozu je s ním díky elektronickému plynu, antihoppingové spojce a nízké váze doslova hračkou.

Skvělý vzhled má stroj v rodině, protože G 310 R v sobě skrývá DNA motocyklu BMW S 1000 R. Díky celkově „obnaženému“ designu vynáší své útroby na odiv a zosobňuje lehkost, preciznost a ryzí požitek z jízdy.

Síla stroje

Síla motocyklu G 310 R spočívá v jeho lehkosti a čilosti, ale především v jednoválcovém čtyřtaktním motoru s 313 ccm. Kompletní balíček k motocyklu obsahuje všechno, co je potřeba, a navíc ještě moderní světlo pro denní svícení, optimalizovaný motor s technologií Ride by Wire a antihoppingovou spojku.

Specifikace motocyklu

  • Motor – Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec se čtyřmi ventily ovládanými vlečnou pákou, dvěma ventilovými rozvody OHC a mazáním s mokrou klikovou skříní
  • Zdvihový objem – 313 ccm
  • Výkon – 25 kW (34 PS) při 9 250 ot./min.
  • Max. točivý moment – 28 Nm při 7 500 U/min
  • Elektronické vstřikování a regulovaný 3cestný katalyzátor
  • Max. rychlost – 143 km/h
  • Spotřeba na 100 km podle WMTC – 3,5 l
  • Emise CO2 podle WMTC – 80 g/km, emisní norma EU-5
  • Palivo – Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON)
  • Elektroinstalace – Alternátor se 308 watty, Baterie 12 V / 8 Ah
  • Spojka – Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka) mechanicky ovládaná
  • Převodovka – Constant mesh 6stupňová převodovka
  • Pohon – Nekonečný řetěz s X kroužky, zpětné tlumení v náboji zadního kola
  • Rám – Mřížkový trubkový rám
  • Zavěšení předního kola / odpružení – Obrácená vidlice, průměr stoupací trubky 41 mm
  • Zavěšení zadního kola / odpružení – Tažená hliníková kyvná vidlice litá pod tlakem, přímo zavěšená centrální vzpěra, nastavitelná pružina
  • Zdvih odpružení vpředu / vzadu – 140 mm / 131 mm
  • Rozvor – 1 380 mm, Závlek – 114 mm
  • Kola – Hliníková litá kola
  • Rozměr předního ráfku – 3,00 x 17″ a ráfek zadní  – 4,00 x 17″
  • Pneumatika, přední -110/70 R17 a pneumatika zadní – 150/60 R17
  • Přední brzda – Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístový radiální brzdový třmen
  • Zadní brzda – Jednokotoučová brzda, průměr 240 mm, 1pístový plovoucí třmen
  • ABS – BMW Motorrad ABS
  • Výška sedla – 785 mm, oblouk rozkročení -1 760 mm
  • Použitelný objem nádrže – 11,0 l, z toho rezerva – cca 1 l
  • Délka – 2 005 mm, výška (bez zrcátka) -1 080 mm
  • Šířka (v úrovni zrcátek) –          849 mm
  • Hmotnost nenaloženého, plně natankovaného stroje – 164 kg 1
  • Maximální přípustná celková hmotnost – 345 kg
  • Užitná hmotnost (se standardní výbavou) – 181 kg

Standardní výbava

  • BMW Motorrad ABS
  • Výfukový systém z nerezové oceli
  • 100% LED světlomet včetně blinkrů a zadního světla
  • Nastavitelná brzdová a spojková páka

Zvláštní příslušenství

  • Nízké sedlo
  • Vysoké sedlo
  • Nosič na zavazadla
  • Topcase lehký
  • Topcase 30 l
  • Vyhřívané rukojeti
  • 12 V a USB zásuvka

Barevné verze

  • černá
  • bílo-červeno-modrá
  • černo-bílo-červená

Video upoutávka 

Nové BMW G 310 R je k mání za cenu od  139 500 Kč včetně DPH s tovární zárukou na 3 roky.

Zdroj foto: BMW

Příspěvek byl publikován v rubrice BMW, Katalog motocyklů, Moto design, Technika se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>