Honda Forza 125: facelift s přidanou hodnotou

Honda má letos pro milovníky značky a jednostopé jízdy facelift nízkoobjemové Hondy Forza 125. Díky inovaci získal model na komfortu a vybavenosti. A tak je sice objemově pohonem malý, ale šikovný.

Model Forza se hodně Hondě povedl a má mezi příznivci jedné stopy velkou oblibu. To dokládá i více než 30 tisíc prodaných kousků od zahájení prodej v roce 2015. Devizou modelu je nejen dobrá ovladatelnost a praktičnost stroje, ale i šik design. Skútr je tedy hodně poptáván.

A tak se značka rozhodla své fanoušky odměnit ještě lepším modelem Honda Forza 125, takovým faceliftem s přidanou hodnotou v komfortu a velkorysé výbavě. Tak bude Honda Forza 125 skútřík jak má být.

Co je na modelu Forza 125 nové?

  • elektricky stavitelný štítek proti větru, a to až do rozmezí 140 mm
  • jemně změněný design se světly i ukazateli směru v diodách
  • nové kombinace barev, a to červená metalíza s černou perleťovou, nebo bílá metalíza v matu s šedou metalízou
  • přepracovaná přístrojová deska s analogy a velkým displejem s více údaji
  • displej má až tři režimy zobrazení, když první pojímá kilometry a dojezd se spotřebou paliva, druhý pak teplotu vzduchu a stav baterie a třetí počitadlo kilometrů, spotřebu a čas jízdy
  • přídavný kufr o objemu 45 litru, který najdete za sedlem
  • inteligentní systém Smart Key, který nabízí jak startování, tak i zamknutí a odemknutí skútru i kufru bez klíče
  • zvětšení objemu zavazadelníku pod sedlem na 53,5 litrů
  • uzamykatelná schránka v levé straně kapotáže na malé drobnosti
  • 10 V zásuvka, kterou najdete vedle schránky

Skútr má celkovou délku 2140 mm, na šířku měří 755 mm a výška činí 1470 mm. Stojí na kolech obutých do pneumatik vepředu s rozměry 120/70 R15 a vzadu 140/70 R14. Maximální rychlosti skútruje 108 km/h. Palivová nádrž pojme 11,5 l paliva a lze na ni dojet až do 490 km.

Po sedlem skútru je ukryt kapalinou chlazený jednoválec o čtyřech taktech se vstřikováním paliva se čtyřmi ventily o objemu 125 cm3, s maximálním výkonem 11 kW/15 k při 8500 min-1 a točivým momentem 12,5 N.m při 8250 min-1.

Zdroj foto: Honda

Autor: Pavla Košík Jelínková

Příspěvek byl publikován v rubrice Honda, Katalog motocyklů, Moto design se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>