Walt Siegel Motorccyles z New Hampshire v USA ukazuje, jak lze vyladit exkluzivní stroj. Severoamerická firma staví jedinečné stroje pro milovníky jedné stopy. Zatím posledním jejich počinem je motocykl s jednoduchým pojmenováním SBK.
WSM SBK je kousek, který stojí za povšimnutí. Stroj o hmotnosti 155 kilogramů stojí na kolech jež jsou buď karbonová BST s pneumatikami Metzeler nebo O.Z. Racing kola obutá do pneu Dunlop Q4.
Stroj je postaven v trubkovém rámu s vysokou tuhostí, a naopak nízkou hmotností. Rám je doplněn vysoce kvalitními komponenty, mezi nimiž najdete vidlici FGR WSB Öhlins vepředu a tlumič TTX Öhlins vzadu.
Design stroje umocňuje karbonová sportovní kapotáž, v protikladu se světly, jež mají překvapivě nádech designu cafe raceru. O bezpečnost jednostopé jízdy na WSM SBK se stará brzdový systém Brembo. K příjemné svěží jízdě napomáhá kvalitní elektronika s rychlořazením.
Duší stroje je jako vždy motor od Ducati, tady v tomto případě jde o pohon, jež vyšel z původního dvouválce Ducati 1098. Jeho objem činí 1099 ccm a původní výkon 118 kW/160k.
Model WSM Superbike je nabízen hned ve dvou verzích, jež se odlišují pohonem, respektive jeho chlazením – a to verze dvouválec chlazený kapalinou a dvouválec chlazený vzduchem.
WSM
Tým WSM využívá nejmodernější technologie v oblasti elektroniky, zavěšení a bezpečnosti. Každý motocykl WSM je ručně vyroben na zakázku v dílně v New Hampshire. Prvním produkčním modelem WSM byl vzduchem chlazený systém Leggero založený na Ducati, který využívá šasi a karoserie navržené společností Walt Siegl. V roce 2015 následoval model WSM Bol d’Or s 3-válcovým motorem MV Agustas. Třetí model WSM Adventure, je terénní enduro a poslední je WSM SBK ve dvou konfiguracích motoru.
Zdroj foto: WSM
Autor: Pavla Košík Jelínková