BMW C 400 GT je městský kamarád do ulic a uliček, který nabízí spoustu možností. Je progresivní a inovativní.
Na pohled stroj zaujme designem. Už jeho vzhled napovídá, co je zač. Je opláštěný elegantními díly se sportovním tvarováním do písmene V a velkoformátovým čelním štítem, který jezdce ochrání před nepřízní počasí. Praktická je i LED technologie osvětlení: hlavní světlomet s volitelným denním svícením a integrované přední blinkry.
Skútr lze volit ve třech barevných provedeních. Jaké barvy jsou k mání?
- v barvě bílá Alpine white
- v metalíze Moonwalkgrey
- v černé metalíze Blackstorm
BMW C 400 GT o délce 2 210 mm, výšce 1 437 mm a šířce 835 mm, váží 212 kg plně naložený, s plnou nádrží a všemi kapalinami. Rozvor činí 1 565 mm a maximální přípustná hmostnost je 415 kg. Stojí na kolech z hliníkové slitiny, obuté vepředu do pneu o rozměrech 120/70 15 a vzadu 150/70 14.
Motka je postavena v rámu z ocelové konstrukce s jednotkou z hliníkové litiny, vedením předního kola je teleskopická vidlice o průměru 35 mm a vedením zadního kola dvojité hliníkové kyvné rameno s odpružením ve formě dvojité pružinové vzpěry.
Motor
Pod sedlem, jež je ve výšce 775 mm, bublá vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec s elektronickým vstřikováním paliva BMS-E2, se zdvihovým objemem 350 cm³, výkonem 25 kW/34 k při 7 500 ot./min a maximálním točivým momentem 35 Nm při 6 000 ot./min, který je spřažen s bezestupňovou převodovkou CVT, když sekundárním pohonem je dvoustupňová redukční převodovka.
Bezpečí především
Bezpečnost stroje jistí dvoukotoučová brzda s průměrem 265 mm se 4 pístkovými třmeny vepředu a vzadu pak je to jednokotoučová brzda o průměru 265 mm s 1 pístkovým plovoucím třmenem. Vše má pod kontrolou ASC, tedy automatická regulace stability, která zabraňuje protáčení zadního kola, čímž je zajištěno, že výkon je účinně přenášen na silnici, čímž se výrazně zvyšuje bezpečnost jízdy.
Standardní výbava čítá
- ABS BMW Motorrad
- Nerezový výfukový systém
- LED světlomety vč. LED světla pro denní svícení
- LED zadní světlo a směrovky
- Keyless ride
- Flex-case
- ASC (automatická kontrola stability)
- Hlavní stojan
Skútr je vybaven TFT displejem, který lze ovládat pomocí multifunkčního ovladače na řidítkách. Zásuvka integrovaná v oblasti pro dobíjení se postará o to, aby chytrý telefon jezdce zůstal stále nabitý a díky komunikačnímu systému BMW Motorrad lze pomocí multifunkčního ovladače snadno vstupovat do seznamu kontaktů v chytrém telefonu a telefonovat i za jízdy.
Na BMW C 400 GT nabízí BMW tovární záruku tři roky, s možností prodloužení na pět let.
Zdroj foto: BMW
Autor: Pavla Košík Jelínková