Nový model BMW R18 je k mání!

Model R18 byl nejprve k mání ve Francii a nyní i u nás. BMW R18 je retro s boxerskou duší, které nezklame. Můžete mít ve verzi First Editon.

Novinka si bere své z historie BMW a ikonických prvků, které byly podrobeny důslednému dalšímu vývoji. Výsledkem je působivý cruiser s motorem o největším zdvihovém objemu, jaký BMW kdy postavilo. Když k tomu přidáte ještě nadčasové designové prvky, máte jasno.

Cruiser na první i druhý pohled

Motocykl má širokou a nízkou siluetu. Dvojitý ocelový rám objímá masivní motor, který vypadá jako socha, a ještě umocňuje působivý charakter stroje. Navíc máte četné možnosti individuální výbavy, protože model R 18 sází na maximální jednoduchost s možností co největší individualizace.

Zajímavosti modelu R18

  • Obráběný kryt motoru – vysoce kvalitní kryt motoru je vyrobený z frézovaného hliníku, a dodává boxeru atraktivní vzhled.
  • Vidlice – má čistý a autentický design do nejmenšího detailu.
  • Pohodlné stupačky – ideální pro pohodové jízdní zážitky s motorem boxer
  • Černé kryty hlav válců – kvalitní černé kryty válců jsou vyrobené z frézovaného hliníku.
  • Tlumič výfuku ve tvaru rybí ploutve – její design zvýrazňuje typickou cruiserovou siluetu modelu R 18.
  • Obráběné víčko palivové nádrže – víčko palivové nádrže je vyrobeno z frézovaného hliníku, a je nepřehlédnutelným designovým prvkem.
  • Odkrytá kardanová hřídel a dvojitý ocelový rám – odkrytá poniklovaná kardanová hřídel vpouští do hry masivní točivý moment.
  • Motor typu boxer s rozvodovými zdvihátky – písmeno R již přes 95 let označuje motor typu boxer.

obráběný kryt motoru

Motor

Dvouválcový boxer o zdvihovém objemu 1802 ccm má maximální kroutící moment 158 Nm již při 3000 ot./min. V rozmezí 2000 až 4000 ot./min. máte vždy k dispozici přes 150 Nm, tedy dostatek kroutícího momentu. Při 4750 ot./min. R18 dává výkon 67 kW. V jeho útrobách se přitom snoubí tradice s moderní technikou.

odkrytá kardanová hřídel a dvojitý ocelový rám

Technická specifikace BMW R18

  • Výška sedla při pohotovostní hmotnosti – 690 mm
  • Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti – 1630 mm
  • Použitelný objem nádrže cca 16 l, z toho rezervacca 4 l
  • Délka – 2440 mm
  • Výška (bez zrcátka) – 1126 mm
  • Výška (nad zrcátkem) -1232 mm
  • Šířka (se zrcátky)  – 964 mm
  • Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží -345 kg
  • Rám  – dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky
  • Vedení předního kola a odpružení – teleskopická vidlice
  • Vedení zadního kola a odpružení – ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou
  • Rozvor – 1731 mm
  • Kola – vepředu paprskové kolo
  • Velikost ráfku vpředu -3,5″ x 19″
  • Velikost ráfku vzadu – 5,0″ x 16″
  • Pneu vpředu – 120/70 R 19
  • Pneu vzadu – 180/65 B16
  • Motor – Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí.
  • Zdvihový objem -1802 cm³
  • Jmenovitý výkon – 67 kW při 4750 ot/min
  • Max. točivý moment -158 Nm při 3000 ot/min
  • Max. rychlost – přes 180 km/h
  • Spotřeba na 100 km podle WMTC 5,6 l/100 km
  • Druh paliva – bezolovnatý benzín
  • Spojka – jednokotoučová suchá spojka
  • Převodovka – šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni
  • Sekundární pohon – kardan
  • Přední brzda -  dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen
  • Brzdy vzadu – jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen
  • ABS  – BMW Motorrad částečně integrální systém

tlumič výfuku ve tvaru rybí ploutve

Verze First Editon, díky níž prodej u nás startuje, vás přijde na cca 589 tisíc korun včetně DPH.

Zdroj foto: BMW

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice BMW, Katalog motocyklů se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>