Nová Ducati Hypermotard 950

Ducati má na kontě další zářez a pro fandy jedné stopy šik novinku. Není jí nic menšího, než Ducati Hypermotard 950.

Nový Hypermotard 950 má cool sporty charakter, který nepostrádá ve svém vzhledu ani sebevědomí, ano agresivitu. Jeho široká řídítka a štíhlé boky spolu s nízkou hmotností nabízí zábavnou jízdu s hravostí při každé změně směru. A odnímatelné stupačky pro spolujezdce navíc umožňují rychle změnit stroj na právoplatný městský kousek.

Ocel a upside-down

Motka je postavena v příhradovém rámu z ocelových trubek, který je doplněn odpružením, jež vepředu tvoří plně stavitelná upside-down vidlice Marzocchi o 45 mm se zdvihem 170 mm. Vzadu je to stavitelná jednostranná kyvná vidlice s progresivní charakteristikou Sachs monoshock se zdvihem 150 mm.

Lehký a hravý stroj

Se suchou hmotností 178 kilogramů, rozvorem 1493 mm a sedlem ve výšce 870 mm, se může stát prima parťákem pro nejednu vaši cestu. Pod sportovně laděnou kapotou bublá kapalinou chlazený dvouválec do L, se čtyřmi ventily Desmodromic, o zdvihovém objemu 937 ccm a výkonu 114hp – 84kW @ 9000rpm s točivým momentem 96Nm @ 7250rpm.

Motor je spřažen se šestistupňovou převodovkou a antihoppingovou, hydraulicky ovládanou vícelamelovou spojkou v olejové lázni. Palivový systém tvoří Ride – by – Ride elektronické vstřikování, a výfuk má ocelový tlumič s katalyzátorem se dvěma Lambda sondami i dvěma podsedlovými hliníkovými tlumiči.

Bezpečnost jízdy na stroji jistí brzdový systém sestávající z dvou předních poloplovoucích kotoučů o 320 mm se čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo M4-32 Monoblock a Bosh ABS. Vzadu najdete jeden kotouč o 245 mm s dvoupístkovým třmenem a Bosch ABS.

Kola a pneu

Motka stojí na kolech z lehké slitiny, které jsou obuty vepředu do pneu Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 a vzadu do Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17. Palivová nádrž pojme až 14,5 liru paliva a emise jsou nastaveny na Euro 4.

Panel přístrojovky tvoří TFT display se všemi potřebnými údaji k bezpečné a pohodové jízdě. Pokročilá elektronika s inerciální jednotkou Bosch 6D IMU, která podporuje systémy Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, dodává stroji na moderním a technologicky pojatém rázu.

Výbavu tvoří

  • přepínání jízdních i výkonových režimů
  • ABS s funkcí brždění v náklonu
  • Zmíněná Ducati kontrola trakce (DTC) EVO a Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO
  • přední světlomet s technologií DRL (denní svícení)
  • USB zásuvka
  • A nechybí ani příprava pro rychlořazení (DQS) up/down

A cena Ducati Hypermotard 950? Ta činí i s DPH 319 tisíc korun se zárukou dvou let bez omezení najetých kilometrů, a servisem u oleje 15.000 km/12 měsíců a Desmoservisem 30.000 km.

Zdroj foto: Ducati

Příspěvek byl publikován v rubrice Ducati, Katalog motocyklů se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>